Ułatwienia dostępu
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735) w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Przebudowie dróg gminnych Nr 130844W na działce o nr ewid. 268 w miejscowości Brzegi i 108 w miejscowości Glinki oraz Nr 130810W na działce o nr ewid. 108 w miejscowości Glinki i 241 w miejscowości Miastków Kościelny, gm. Miastków Kościelny” wszczętego na wniosek Gminy Miastków Kościelny, reprezentowanej przez Wójta Gminy Miastków Kościelny Pana Jerzego Jaronia.
z a w i a d a m i a m
strony postępowania o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miastków Kościelny
2. Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl
3. Przekazano: Sołtysowi wsi Brzegi, Glinki, Miastków Kościelny w celu wywieszenia na tablicach ogłoszeń.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 38 oraz art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 roku, poz. 2373 z zm.), podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 30 maja 2022 roku wydana została decyzja odmowna, znak: I.6220.3.62.2020.2021.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie fermy drobiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. gr. 533/1, 533/2, 534 obręb Zwola, gmina Miastków Kościelny, powiat garwoliński, województwo mazowieckie”.
Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Inwestora.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miastków Kościelny,
2. Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl ( zakładka ogłoszenia ) oraz BIP.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.) zawiadamia, że w dniu 30 maja 2022 roku wydana została decyzja odmowna, znak: I.6220.3.62..2020.2021.2022 na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie fermy drobiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. gr. 533/1, 533/2, 534 obręb Zwola, gmina Miastków Kościelny, powiat garwoliński, województwo mazowieckie”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Inwestora.
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Powyższą informację umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny,
2. Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl
3. Przekazano: Sołtysowi wsi Zwola w celu wywieszenia na tablicach ogłoszeń.
I.6220.3.61.2020.2021.2022
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z zm ) w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa fermy drobiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. gr. 533/1, 533/2, 534 obręb Zwola, gmina Miastków Kościelny, powiat garwoliński, województwo mazowieckie” wszczętego na wniosek Inwestora.
z a w i a d a m i a m
strony postępowania o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
- Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miastków Kościelny
- Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl
- Przekazano sołtysowi wsi Zwola, w celu wywieszenia na tablicy ogłoszeń.
I .6220.1.1.2022
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 202i r. poz. 745 z zm.), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247) zawiadamiam, że w dniu 26.04.2022 roku na wniosek Gminy Miastków Kościelny, z siedzibą ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowa dróg gminnych Nr 130826W na działce o nr ewid. 97 w miejscowości Zabruzdy i 130827W na działce 97, 327 w miejscowości Zabruzdy i 21 w miejscowości Kolonia Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Decyzję w niniejszej sprawie wydaje Wójt Gminy Miastków Kościelny po uzyskaniu opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Garwolinie.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
USUWANIE FOLII ROLNICZYCH I INNYCH ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ
Wójt Gminy Miastków Kościelny uprzejmie informuje wszystkich mieszkańców Gminy o możliwości składania w tut. Urzędzie wniosku o udzielenie pomocy mieszkańcom Gminy Miastków Kościelny na usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.) zawiadamia, że w dniu 6 kwietnia 2022 roku wydana została decyzja, znak: I.6220.21.2020.2021.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie budynku jałownika oraz przebudowie istniejącej obory w celu zwiększenia obsady istniejącego gospodarstwa dla bydła mlecznego na dz. nr ewid. 38, 39, 40 w miejscowości Zabruzdy Kolonia, gm. Miastków Kościelny, pow. garwoliński, woj. mazowieckie”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Pani Moniki Szczygielskiej reprezentowanej przez pełnomocników Anitę Grzegory oraz Radosława Celińskiego
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Powyższą informację umieszcza się (na okres 14 dni) na: