Plik | Opis | Rozmiar |
---|---|---|
Informacja na stronę OSP Zasiadały_remont budynku.pdf | 95 kB |
Ułatwienia dostępu
Filmy do pobrania z koncertu pt. "Śpiewamy Maryi"
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 28aa Ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) Wójt Gminy Miastków Kościelny przedkłada Państwu Raport o stanie Gminy Miastków Kościelny za rok 2023.
Podczas najbliższej Sesji Rady Gminy przeprowadzona zostanie debata nad tym dokumentem. Po jej zakończeniu Rada przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem lub nie udzieleniem Wójtowi wotum zaufania. W przypadku nieudzielenia Wójtowi wotum zaufania w dwóch kolejnych latach Rada Gminy może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie jego odwołania.
Mieszkańcy gminy mają prawo zabierać głos w trakcie debaty. W związku z tym osoba zainteresowana wzięciem w niej udziału powinna złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Gminy poparte 20 podpisami, najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję Rady Gminy na której odbędzie się ta debata (informacja o terminie sesji ukaże się na stronie internetowej urzędu).
W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z tej możliwości i zgłaszanie się do udziału w debacie.
Przewodniczący Rady Gminy Miastków Kościelny zawiadamia, że w dniu 21 maja 2024 r. (wtorek) o godz. 800 w budynku należącym do Gminy Miastków Kościelny (ul. Szkolna 5, 08-420 Miastków Kościelny) odbędzie się II Sesja Rady Gminy Miastków Kościelny, z następującym porządkiem obrad:
Miastków Kościelny, 13.05.2024 r.
I.6730.13.2024
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) zawiadamiam, że w dniu 22.04.2024 roku na wniosek Eneoz Holding Sp. z. o.o. ul. Gdyńska 8, 80-209 Chwaszczyno zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustalenie warunków zabudowy dla przedsięwzięcia pn. „Elektrownia fotowoltaiczna o mocy do 2MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą”” na działce o nr ewidencyjnym 90/4 w miejscowości Ryczyska, gm. Miastków Kościelny.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
Miastków Kościelny, 10.05.2024 r.
I .6220.1.1.2024
O B W I E S Z CZ E N I E o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z zm.) zawiadamiam, że w dniu 26.04.2024 roku na wniosek Statkraft Poland Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej „Zwola Poduchowna” wraz z infrastrukturą techniczną””.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Decyzję w niniejszej sprawie wydaje Wójt Gminy Miastków Kościelny po uzyskaniu opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Garwolinie.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień.
Podano do publicznej wiadomości poprzez: