Ułatwienia dostępu
I .6220.5.3.2022
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 745 z zm.), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247) zawiadamiam, że w dniu 14.10.2022 roku na wniosek New Energy Investments Sp. z o.o., ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13, 31-234 Kraków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działek o nr ewid. 7,8 43, 44 obręb ewidencyjny Brzegi, położonej w gminie Miastków Kościelny”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Decyzję w niniejszej sprawie wydaje Wójt Gminy Miastków Kościelny po uzyskaniu opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Garwolinie.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
Przewodniczący Rady Gminy Miastków Kościelny zawiadamia, że w dniu 21 października 2022 r. (piątek) o godz. 8.00 w budynku należącym do Gminy Miastków Kościelny (ul. Szkolna 5, 08-420 Miastków Kościelny) odbędzie się LIV Sesja Rady Gminy Miastków Kościelny, z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie LIV Sesji Rady Gminy,
2. Przyjęcie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu z LIII Sesji Rady Gminy,
4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym,
5. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym,
6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2021/2022,
7. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej utworzenia Młodzieżowej Rady Gminy,
8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej budowy farmy fotowoltaicznej o mocy do 19 MWp na działkach rolnych nr 222 i 223 w miejscowości Brzegi (gm. Miastków Kościelny),
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w WPF Gminy Miastków Kościelny na lata 2022-2030,
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Miastków Kościelny na rok 2022,
11. Wnioski i oświadczenia radnych,
12. Sprawy różne,
13. Zamknięcie LIV Sesji Rady Gminy.
I N FO R M A C J A
WÓJTA GMINY W MIASTKOWIE KOŚCIELNYM
Niniejszym informuję, że na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, został wywieszony na okres 21 dni, licząc od dnia
10-11-2021roku wykaz nieruchomości mienia gminnego, przeznaczonego do najmu.
Wykaz obejmuje lokal o pow. 33,2m2 oraz lokal o pow. 6,1m2 znajdujące się w przyziemiu budynku położonego na działce nr 141/8 w miejscowości Miastków Kościelny przy ulicy Szkolnej 5, dla której Sąd Rejonowy w Garwolinie prowadzi księgę wieczystą nr 59563.
Z treścią wykazu można zapoznać się codziennie w godzinach pracy Urzędu lub telefonicznie, tel. 025 684 16 32
Wykaz nieruchomości znajduje się na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl