I. 6730.55.2024
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam, że w dniu 2.12.2024 roku na wniosek Gminy Miastków Kościelny, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” na działce o nr ewidencyjnym 46/4 w miejscowości Miastków Kościelny, gm. Miastków Kościelny.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
- Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny,
- Umieszczenie na stronie internetowej miastkowkoscielny.pl