GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY
ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm. )
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Nazwa zadania: „Dowożenie uczniów z terenu Gminy Miastków Kościelny autokarem do Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu
w roku szkolnym 2012/2013”.
Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia ( cena 10 zł – koszt przygotowania ) nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
Sposoby przekazania:
- odbiór osobisty w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w pokoju nr 12 w godzinach od 700 do 1500.
- przesłanie drogą pocztową ( koszty przesyłania pokrywa Wykonawca ).
- pobranie ze strony internetowej www.miastkowkoscielny.pl zakładka „przetargi” ( nieodpłatne ).
Przedmiotem zamówienia jest:
„Dowożenie uczniów z terenu Gminy Miastków Kościelny autokarem do Publicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu
w roku szkolnym 2012/2013.
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zgórzu
Lp. |
Godzina |
Trasa |
Ilość kilometrów |
Ilość osób |
1 |
7.20 |
Zgórze – Zasiadały – Brzegi - Zgórze |
15 |
30 |
2 |
7.20 |
Zgórze – Stary Miastków – Oziemkówka - Zgórze |
16 |
30 |
3 |
8.20 |
Zgórze-Stary Miastków – Oziemkówka - Zgórze |
16 |
30 |
4 |
13.20 |
Zgórze – Stary Miastków – Oziemkówka - Zgórze |
16 |
30 |
5 |
14.30 |
Zgórze – Zasiadały – Brzegi - Zgórze |
15 |
30 |
6 |
14.30 |
Zgórze – Stary Miastków – Oziemkówka - Zgórze |
16 |
30 |
Suma | 94 |
2 autobusy 30 osobowe oraz 2 opiekunów.
Lp. | Godzina | Trasa | Ilość kilometrów | Ilość osób |
1 | 7.00 | Miastków – Kruszówka – Zabruzdy – Zabruzdy Kolonia - Miastków | 12 | 50 |
2 | 7.20 | Miastków – Ryczyska – Grecja – Glinki - Miastków | 9 | 30 |
3 | 7.20 | Miastków – Wola Miastkowska – Kujawy - Miastków | 16 | 50 |
4 | 7.40 | Miastków – Baczków – Zwola – Suchowola - Miastków | 23 | 50 |
5 | 7.40 | Miastków – Zwola Poduchowna – Zwola Poduchowna Kolonia – Zwola - Miastków | 18 | 30 |
6 | 13.20 | Miastków – Zabruzdy – Kruszówka – Wola Miastkowska – Kujawy - Miastków | 17 | 50 |
7 | 13.20 | Miastków – Ryczyska – Grecja – Glinki - Miastków | 9 | 30 |
8 | 13.45 | Miastków – Zwola Poduchowna – Zwola Poduchowna Kolonia – Zwola - Miastków | 18 | 30 |
9 | 14.40 | Miastków – Zabruzdy – Kruszówka – Wola Miastkowska – Kujawy - Miastków | 17 | 50 |
10 | 15.20 | Miastków – Ryczyska – Grecja – Glinki - Miastków | 9 | 30 |
11 | 15.20 | Miastków – Baczków – Zwola – Suchowola - Miastków | 23 | 30 |
12 | 16.10 | Miastków – Ryczyska – Grecja – Glinki - Miastków | 9 | 30 |
13 | 16.10 | Miastków – Zabruzdy – Kruszówka – Wola Miastkowska – Kujawy - Miastków | 17 | 50 |
Suma | 291 |
1 autobus 50 osobowy, 1 autobus, 30 osobowy oraz 2 opiekunów.
Łączna długość trasy dowożenia dzieci wynosi: 385 km.
Lokalizacja: gm. Miastków Kościelny
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 28.06.2013r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
· potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności będzie przedłożenie odpisu, zaświadczeń z których będzie wynikać, że oferent ma uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
· posiada licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia,
· spełnienie tego warunku weryfikowane będzie w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia,
· warunek ten będzie spełniony przez oferenta, jeżeli oferent udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
o co najmniej 2 zamówień polegających na dowożeniu osób cyklicznie przez okres przynajmniej 1 roku, na dowolnej trasie.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o wykaz sprzętu oferenta, kwalifikacje zawodowe osób biorących udział w zamówieniu, doświadczenie, wykształcenie oraz uprawnienia osób zaangażowanych w trakcie realizacji zamówienia,
· warunek ten będzie spełniony przez oferenta, jeżeli:
o oferent wykaże, dysponowanie osobą (osobami) która (które) będzie (będą) uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą (-cymi) uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo drogowe (oraz innymi przepisami) oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej,
· weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dokumenty finansowe, informację z banku o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej oraz opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
· warunek ten będzie spełniony przez oferenta, jeżeli oferent wykaże posiadanie opłaconej i ważnej polisy OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku
nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty przetargowej – wypełniony i podpisany przez oferenta (załącznik nr 1);
- Oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2);
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24
ust. 1 pkt. 2 ustawy; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Podpisany projekt umowy i parafowane wszystkie strony umowy (załącznik nr 3),
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
- W celu wykazania spełnienia przez oferenta warunków udziału w postępowaniu o których mowa a art. 22 ust. 1 pkt 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
a. Koncesja, zezwolenie lub licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym,
b. Wykaz sprzętu będącego własnością i w posiadaniu oferenta przeznaczonych do użycia podczas realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4),
c. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 5).
d. Wykaz zrealizowanych usług (załącznik Nr 6).
- W celu wykazania spełnienia przez oferenta warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
a. opłacona polisa odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że:
- Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3,4,5 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
3. Inne dokumenty.
Wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – cena 100%.
Termin składania ofert upływa dnia 08.08.2012 godz. 9:45.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, pok. nr 13
w dniu 08.08.2012 roku o godz. 10:00.
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie organiczna możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla oferentów, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru oferenta.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa
w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 280336-2012.
Osoby uprawnione do kontaktów:
Wioletta Ulrich-Juś - inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych, funduszy strukturalnych
tel. (0 25) 7511286 w. 32 lub (025) 684-16-32
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia