ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY
GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY
ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010 roku, nr 113, poz. 759 z późn zm. )
na pełnienie funkcji kierownika projektu
„Internet dla mieszkańców Gminy Miastków Kościelny wykluczonych cyfrowo”
Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości
poniżej 14 000 euro.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa : Gmina Miastków Kościelny
REGON: 711582322
NIP: 826-203-72-96
Miejscowość Miastków Kościelny
Adres: ul. Rynek 6
Strona internetowa: www.miastkowkoscielny.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
Tel./fax.: tel: (25) 684-16-32, fax: (25) 754-40-07
Opis przedmiotu zamówienia:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa - Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – eInclusion.
Zadania kierownika projektu:
· prawidłowa i terminowa realizacja projektu zgodnie z harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie i budżetem,
· zarządzanie ryzykiem projektu,
· analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości,
· terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu,
· nadzór nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz zgodnością realizacji projektu z wytycznymi POIG, dokumentacją programową, specyfikacją projektu,
· nadzór na działalnością osób, stanowiących kadrę projektu,
· nadzór nad wydatkami,
· bieżące kontakty z instytucją dofinansowującą,
· prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, zgodnie z wytycznymi PO IG,
· udzielanie zamówień o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro zgodnie z ustawą o finansach publicznych i wytycznymi PO IG,
· uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
· przygotowanie umów użyczenia sprzętu,
· koordynacja działań związanych z dystrybucją sprzętu komputerowego,
· informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach i propozycjach ich rozwiązania,
· terminowe sporządzanie i przesyłanie wniosków o płatność, sprawozdań i innych dokumentów,
· oznaczanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi PO IG,
· kontrola sprzętu u beneficjentów ostatecznych,
· wykonywanie wszelkich innych czynności, związanych z prawidłową realizacją
i nadzorem projektu.
· prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, organizowanie spotkań monitoringowych i prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdań z w/w spotkań,
· opieka nad grupami szkoleniowymi,
· poddawanie się kontrolom prowadzonym przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz dostosowanie się do uwag poaudytowych,
· uzgadnianie i przedkładanie do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z projektem,
· sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania zmian,
· wykonywanie działań w szczególności w zakresie cyklicznego raportowania do Władzy Wdrażającej, osiągania zakładanych wskaźników, sposobu zawierania i realizacji umów oraz sposobu rozliczania projektu.,
· po zakończeniu realizacji projektu kierownik projektu rozliczy finansowo
i merytorycznie projekt, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie w tym sporządzi końcowy wniosek o płatność i wprowadzi wszelkie uwagi naniesione przez Instytucję Wdrażającą do czasu zatwierdzenia końcowego projektu.
Kierownik projektu zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie.
Zamawiający wymaga, aby kierownik projektu przebywał w siedzibie Zamawiającego w czasie realizacji umowy co najmniej 20 godzin tygodniowo, 4 godziny dzienne w godzinach pracy Urzędu, a w razie konieczności stawił się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie
2 godzin od momentu otrzymania wezwania od Zamawiającego (fax, mail). Kierownik projektu będzie pozostawał w kontakcie telefonicznym i e-mailowym przez cały czas trwania umowy.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy.
Wymagania dotyczące osoby, przewidzianej jako kierownika projektu:
1) Posiada znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych i o samorządzie gminnym oraz z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Posiada umiejętność dobrej organizacji pracy i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
3) Posiada znajomość Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
4) Posiada prawo jazdy kategorii B.
5) Posiada znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy).
Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta w formie umowy zlecenia do 31 marca 2015r.
Kryteria oceny ofert:
Decyzja o wyborze oferty zapadnie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo osobistej rozmowy z potencjalnym kandydatem.
W cenie ma być uwzględnione wynagrodzenie brutto oraz wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy zlecenie z Wykonawcą w przypadku firm – podatek VAT.
Termin związania ofertą:
30 dni od daty złożenia oferty.
Termin i sposób składania ofert:
Oferty należy złożyć w nieprzezroczystej zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy
w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08 – 420 Miastków Kościelny w terminie do dnia 27.07.2012r. do godziny: 9:45.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty.
2) CV osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika projektu.
3) Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dane pracownika upoważnionego do kontaktu:
Wioletta Ulrich - Juś, tel. (25) 684-16-32
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja o wynikach postępowania:
Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl w zakładce przetargi 2012.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.