ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY
ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010 roku, nr 113, poz. 759 z późn zm. )
na pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi księgowo – finansowej projektu pn:
„Internet dla mieszkańców Gminy Miastków Kościelny wykluczonych cyfrowo”
w ramach Działania 8.3 “Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e –Inclusion”, osi priorytetowej 8. “Społeczeństwo informacyjne –zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości
poniżej 14 000 euro.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa : Gmina Miastków Kościelny
REGON: 711582322
NIP: 826-203-72-96
Miejscowość Miastków Kościelny
Adres: ul. Rynek 6
Strona internetowa: www.miastkowkoscielny.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
Tel./fax.: tel: (25) 684-16-32, fax: (25) 754-40-07
Opis przedmiotu zamówienia:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa - Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – eInclusion.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1. Odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu,
2. Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniający wszystkie źródła finansowania,
3. Prowadzenie księgowości projektu w ramach księgowań jednostki,
4. Sporządzanie sprawozdań, Rb-27S, Rb-28S, Rb-WS,
5. Comiesięczne uzgodnienia z kierownikiem projektu wykonania poszczególnych zadań projektu,
6. Współudział w opracowywaniu wniosku o płatność w zakresie finansowym, tj. zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,
7. Właściwy nadzór nad majątkiem projektu, w tym rejestrowanie zakupów,
8. Współpraca w zakresie księgowości z instytucją wdrażającą,
9. Niezwłoczne informowanie kierownika projektu oraz Zamawiającego o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu,
10. Wspieranie działań kierownika projektu, w aspekcie finansowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem,
11. Zapewnienie płynnego finansowania projektu,
12. Terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu projektu, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu,
13. Odpowiedzialność za rozliczenia projektu z Instytucją pośredniczącą,
14. Opracowanie niezbędnej dokumentacji księgowej,
15. Weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym,
16. Prowadzenie odrębnej ewidencji, która zawiera wykaz wydatków, do których podatek VAT uznany jest za wydatek kwalifikowany,
17. Obsługa rachunku bankowego i wypełnianie polecenia przelewu w systemie bankowym,
18. Wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków,
19. Prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych,
20. Archiwizowanie dokumentów finansowych projektu.
Specjalista ds. obsługi księgowo - finansowej projektu zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca projektu przebywał w siedzibie Zamawiającego w czasie realizacji umowy co najmniej 5 godzin tygodniowo, 1 godziny dzienne w godzinach pracy Urzędu, a w razie konieczności stawił się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu otrzymania wezwania od Zamawiającego (fax, mail). Wykonawca projektu będzie pozostawał w kontakcie telefonicznym i e-mailowym przez cały czas trwania umowy.
Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy.
Osoba na stanowisko specjalisty ds. obsługi księgowo-finansowej projektu powinna posiadać:
1) Wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
2) Doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej,
3) Doświadczenie w rozliczeniach finansowych,
4) Znajomość zasad obsługi budżetu,
5) Znajomość programu Generator Wniosków o Płatność,
6) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
7) Znajomość zasad księgowania,
8) Znajomość zasad rozliczania płac, rozliczeń z ZUS i US.
Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta w formie umowy zlecenie do 31 marca 2015r.
Kryteria oceny ofert:
Decyzja o wyborze oferty zapadnie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Pod uwagę brana będzie m.in., wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo osobistej rozmowy z potencjalnym kandydatem.
W cenie ma być uwzględnione wynagrodzenie brutto oraz wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy zlecenie z Wykonawcą w przypadku firm – podatek VAT.
Termin i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć w nieprzezroczystej zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08 – 420 Miastków Kościelny w terminie do dnia 19.07.2012r.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty,
2) CV osoby przewidzianej do pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi księgowo - finansowej,
3) Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dane pracownika upoważnionego do kontaktu:
Wioletta Ulrich - Juś, tel. (25) 684-16-32
Informacja o wynikach postępowania:
Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl w zakładce przetargi 2012.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.