Ułatwienia dostępu

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ 

 

GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY

 

ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010 roku, nr 113, poz. 759 z późn zm. )


 

na pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi księgowo – finansowej projektu pn:

 

„Internet dla mieszkańców Gminy Miastków Kościelny wykluczonych cyfrowo”

 

w ramach Działania 8.3 “Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – e –Inclusion”, osi priorytetowej 8. “Społeczeństwo informacyjne –zwiększenie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

 

Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości

 

poniżej 14 000 euro.

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Nazwa :                                  Gmina Miastków Kościelny

 

REGON:                                 711582322

 

NIP:                                        826-203-72-96

 

Miejscowość                          Miastków Kościelny

 

Adres:                                    ul. Rynek 6

 

Strona internetowa:               www.miastkowkoscielny.pl

 

Godziny urzędowania:           7.00 - 15.00

 

Tel./fax.:                                tel: (25) 684-16-32, fax: (25) 754-40-07

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa - Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – eInclusion.

 

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

 

1. Odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu,

 

2. Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniający wszystkie źródła finansowania,

 

3. Prowadzenie księgowości projektu w ramach księgowań jednostki,

 

4. Sporządzanie sprawozdań, Rb-27S, Rb-28S, Rb-WS,

 

5. Comiesięczne uzgodnienia z kierownikiem projektu wykonania poszczególnych zadań projektu,

 

6. Współudział w opracowywaniu wniosku o płatność w zakresie finansowym, tj. zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,

 

7. Właściwy nadzór nad majątkiem projektu, w tym rejestrowanie zakupów,

 

8. Współpraca w zakresie księgowości z instytucją wdrażającą,

 

9. Niezwłoczne informowanie kierownika projektu oraz Zamawiającego o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu,

 

10. Wspieranie działań kierownika projektu, w aspekcie finansowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem,

 

11. Zapewnienie płynnego finansowania projektu,

 

12. Terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu projektu, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu,

 

13. Odpowiedzialność za rozliczenia projektu z Instytucją pośredniczącą,

 

14. Opracowanie niezbędnej dokumentacji księgowej,

 

15. Weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym,

 

16. Prowadzenie odrębnej ewidencji, która zawiera wykaz wydatków, do których podatek VAT uznany jest za wydatek kwalifikowany,

 

17. Obsługa rachunku bankowego i wypełnianie polecenia przelewu w systemie bankowym,

 

18. Wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków,

 

19. Prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych,

 

20. Archiwizowanie dokumentów finansowych projektu.

 

Specjalista ds. obsługi księgowo - finansowej projektu zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie.

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca projektu przebywał w siedzibie Zamawiającego w czasie realizacji umowy co najmniej 5 godzin tygodniowo, 1 godziny dzienne w godzinach pracy Urzędu, a w razie konieczności stawił się w miejscu realizacji projektu w ciągu maksymalnie 2 godzin od momentu otrzymania wezwania od Zamawiającego (fax, mail). Wykonawca projektu będzie pozostawał w kontakcie telefonicznym i e-mailowym przez cały czas trwania umowy.

 

Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy.

 

Osoba na stanowisko specjalisty ds. obsługi księgowo-finansowej projektu powinna posiadać:

 

1) Wykształcenie min. średnie ekonomiczne,

 

2) Doświadczenie w zakresie księgowości budżetowej,

 

3) Doświadczenie w rozliczeniach finansowych,

 

4) Znajomość zasad obsługi budżetu,

 

5) Znajomość programu Generator Wniosków o Płatność,

 

6) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,

 

7) Znajomość zasad księgowania,

 

8) Znajomość zasad rozliczania płac, rozliczeń z ZUS i US.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Umowa zostanie zawarta w formie umowy zlecenie do 31 marca 2015r.

 

Kryteria oceny ofert:

 

Decyzja o wyborze oferty zapadnie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Pod uwagę brana będzie m.in., wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo osobistej rozmowy z potencjalnym kandydatem.

 

W cenie ma być uwzględnione wynagrodzenie brutto oraz wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy zlecenie z Wykonawcą w przypadku firm – podatek VAT.

 

Termin i sposób składania ofert

 

Oferty należy złożyć w nieprzezroczystej zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08 – 420 Miastków Kościelny w terminie do dnia 19.07.2012r.

 

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

 

1) Formularz oferty,

 

2) CV osoby przewidzianej do pełnienia funkcji specjalisty ds. obsługi księgowo - finansowej,

 

3) Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

 

Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dane pracownika upoważnionego do kontaktu:

 

Wioletta Ulrich - Juś, tel. (25) 684-16-32

 

Informacja o wynikach postępowania:

 

Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl w zakładce przetargi 2012.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

 

 

 

Formularz ofertowy

 

 

Urząd Gminy Miastków Kościelny

ul. Rynek 6
08-420 Miastków Kościelny

Jak dojechać?
Kontakt

tel. 25 751-12-86
fax 25 751-12-86
Email: gmina@miastkowkoscielny.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7.00-15.00
sobota-niedziela - urząd zamknięty

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenia w sprawie awarii kanalizacji, oświetlenia ulicznego, uszkodzeń dróg gminnych pod nr tel. 503 367 913 w godz. 7-15 (pon.-pt.)

Copyright © Gmina Miastków Kościelny | Wykonanie DK MEDIA

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.