Ułatwienia dostępu

W związku z zapytaniem w sprawie przetargu nieograniczonego na: „Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Miastków Kościelny” zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w odpowiedzi na Państwa pytania informuję:

 

 

 

Pyt. Nr 1.

Proszę o podanie rodzaju skały z jakiej ma być dostarczony tłuczeń?

 

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że dostarczany tłuczeń ma być kruszywem dolomitowym o uziarnieniu 0 -31,5 mm. Kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-B-11112:1996 „Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych” oraz być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie.

 

 

 

Pyt. Nr 2.

Proszę o uszczegółowienie ile mb rowu będzie kopane ile oczyszczone.

 

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający przewiduje, że 100mb rowu będzie czyszczone natomiast 630mb rowu zostanie wykopane.

 

 

 

Pyt. Nr 3.

Jak będzie zagospodarowany grunt z wykopu i oczyszczenia rowu (np. wywóz)?

 

 

 

Odpowiedź:

Grunt z wykopu i z czyszczenia rowu będzie przewieziony przez Wykonawcę na wskazane przez pracowników Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym miejsce - na odległość do 2km.

 

 

 

Pyt. Nr 4.

Proszę o uszczegółowienie pozycji plantowania dostarczonego materiału.

 

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający oczekuje dostarczenia materiału do miejsca jego wbudowania a następnie jego wbudowanie przy pomocy równiarki we wskazane miejsce na drodze gminnej.

 

 

 

Pyt. Nr 5.

Czy dojazd maszyny do miejsca wykonania usługi (rozplantowania) będzie zaliczany do czasu pracy maszyny?

 

 

 

Odpowiedź:

Dojazd maszyny do miejsca wykonania usługi (rozplantowania) nie będzie zaliczany do czasu pracy maszyny.

 

 

 

Pyt. Nr 6.

W ilu miejscach i w jakim rozbiciu czasowym będzie trwała usługa 50h rozplantowania.

 

 

 

Odpowiedź:

Bieżące utrzymanie dróg dotyczy wszystkich dróg gminnych w Gminie Miastków Kościelny. Termin wykonania całości zamówienia określony został od daty podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 31 października 2012r.

 

 

 

Pyt. Nr 7.

Czy drogi dojazdowe do miejsca rozładunku kruszyw nie mają ograniczeń tonażowych?

 

 

 

Odpowiedź:

W Gminie Miastków Kościelny jest kilka kategorii dróg. Sieć tych dróg jest tak rozbudowana, że dojazd do miejsca rozładunku kruszyw może się odbywać różnymi drogami. Na drogach ograniczenia tonażowe posiadają mosty – do 20t.

 

 

 

Pyt. Nr 8.

W jakich godzinach będzie wykonywana usługa rozplantowania oraz dostawy kruszywa?

 

 

 

Odpowiedź:

Usługa dostawy kruszyw oraz ich rozplantowania na drogach gminnych będzie wykonywana w godzinach pracy urzędu tj. od 7 do 15.

                                                                                                         

 

 

 

Z poważaniem

 

 

 

Wójt Gminy Miastków Kościelny

Jerzy Jaroń

 

 

   Dotacje

  Inwestycje

  GOPS

  Druki

  Odpady

  Wybory 2024

Urząd Gminy Miastków Kościelny

ul. Rynek 6
08-420 Miastków Kościelny

Jak dojechać?
Kontakt

tel. 25 751-12-86
fax 25 751-12-86
Email: gmina@miastkowkoscielny.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7.00-15.00
sobota-niedziela - urząd zamknięty

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenia w sprawie awarii kanalizacji, oświetlenia ulicznego, uszkodzeń dróg gminnych pod nr tel. 503 367 913 w godz. 7-15 (pon.-pt.)

Copyright © Gmina Miastków Kościelny | Wykonanie DK MEDIA

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.