GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY
ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm. )
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Nazwa zadania: „Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych
do drukarek, kserokopiarek oraz środków czystości do
Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym”.
Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 10 zł – koszt przygotowania) nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
Sposoby przekazania:
- odbiór osobisty w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w pokoju nr 12 w godzinach od 700 do 1500.
- przesłanie drogą pocztową ( koszty przesyłania pokrywa Wykonawca ).
- pobranie ze strony internetowej www.miastkowkoscielny.pl zakładka „przetargi 2012” (nieodpłatne).
Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz środków czystości do Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym” .
Wspólny Słownik Zamówień :
30125110-5, 30125120-8, 30141200-1, 30191130-4 od 30192000-1 do 30193200-0
od 30197100-7 do 30199500-5, 31411000-0, od 39813000-4 do 39833000-0
Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym.
Zakres przetargu:
Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz środków czystości do Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w zestawieniu, które stanowi (załącznik nr 2) do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 31.12.2012r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- złożą właściwą i właściwie podpisana ofertę,
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują potępiałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku
nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty - załącznik nr 1
2. Wypełnioną tabelę oferowanych artykułów – załącznik Nr 2
3. Parafowane wszystkie strony umowy – załącznik Nr 3
4. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie podobnych dostaw zawierający dane: wartość, data i miejsce dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2009 r. (Dz. U Nr 226, poz. 1817) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch dostaw z należytą starannością odpowiednim dokumentem, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4,
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
(w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot).7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 6 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
Wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – cena 100%.
Termin składania ofert upływa dnia 20.03.2012. godz. 9:45.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, pok. nr 13
w dniu 20.03.2012 roku o godz. 10:00.Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie organiczna możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których
wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1
pkt 7 Ustawy w przypadku:
- wyczerpania ilości oraz asortymentu artykułów biurowych, eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, oraz środków czystości - uszczegółowionych w formularzu ofertowym.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania
w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 68140-2012
Osoby uprawnione do kontaktów:
Wioletta Ulrich-Juś - inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych, funduszy strukturalnych
tel. (0 25) 7511286 w. 32 lub (025) 684-16-32
SIWZ
Umowa
Formularz potrzeb szczegółowych art. biurowych,
eksploatacyjnych oraz środków czystości na rok 2012
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;