Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Miastków Kościelny zwraca się z prośbą o złożenie oferty na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej przy realizacji inwestycji pn;
„WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU
MOJE BOISKO – ORLIK 2012” - boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Miastkowie Kościelnym.
Zamówienie jest realizowane w formie zapytania ofertowego, z pominięciem ustawy z dnia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z poźn. zm.) na podstawie art.4 pkt 8 ww ustawy.
Oferta powinna zawierać cenę (netto i brutto) za wykonanie zamówienia.
- Termin pełnienia nadzoru – sierpień 2011 - grudzień 2011r (do czasu zakończenia wykonania zadania).
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych t.j. na pełnienie funkcji inspektora nadzoru poszczególnych branżach:
- sanitarnej,
- drogowej,
- elektrycznej.
- Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2011 r.
- Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny pokój Nr 12,
w zamkniętej kopercie, z napisem na kopercie:
„ Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży …………, przy realizacji inwestycji pn;
„WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU
MOJE BOISKO – ORLIK 2012” boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Miastkowie Kościelnym.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami jest :
Pani Wioletta Ulrich-Juś, tel. 25 684 16 32.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012”.
CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA – Sport lub Sports Labs Ltd.)
1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna: polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
- wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
- 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
podbudowa:
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
technologia układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
- wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach – 2 sztuki
- wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe,
wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki
- siatka do siatkówki – 1 sztuka
2.3. Ogrodzenie terenu.
2.4. Oświetlenie terenu .
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 6 masztach o wysokości min. 10m oraz na 4 masztach o wysokości min. 9m.
2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
2.6. Budynek zaplecza socjalnego.
Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane od wykonawcy:
- Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- Formularz ofertowy.
- Kopię uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży, na którą składana jest oferta wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Obowiązki Inspektora nadzoru:
1. Inspektor nadzoru zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy.
2. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do:
1) przybycia na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wizytowanie budowy oraz robót objętych nadzorem wraz z potwierdzeniem wpisem do dziennika budowy,
2) udzielenia Zamawiającemu informacji o stanie zaawansowania robót oraz czuwanie nad terminowym wykonywanie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym zadania,
3) potwierdzania faktycznie wykonanych elementów robót, dokonanie odbioru robót zanikowych oraz uczestnictwo w odbiorach,
4) Zakres obowiązków wynikających z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane z późn. zm. ,
5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
6) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
8) rozliczanie inwestycji w zakresie finansowymi rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności,
9) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie,
10) informowanie Zamawiającemu o każdym odstępstwie od dokumentacji,
12) Systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez Wykonawcę Inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół,
13) Stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru,
14) Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,
15) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych
Nadzór inwestorski rozpocznie się od dnia podpisania umowy a zakończy z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru zadania na którym pełniony jest nadzór.
Wójt Gminy Miastków Kościelny
Jerzy Jaroń