Ułatwienia dostępu

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Miastków Kościelny zwraca się z prośbą o złożenie oferty na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej przy realizacji inwestycji pn;

WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU

MOJE BOISKO – ORLIK 2012” boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Miastkowie Kościelnym.

 

Zamówienie jest realizowane w formie zapytania ofertowego, z pominięciem ustawy z dnia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z poźn. zm.) na podstawie art.4 pkt 8 ww ustawy.

 

Oferta powinna zawierać cenę (netto i brutto) za wykonanie zamówienia.

 

  1. Termin pełnienia nadzoru – sierpień 2011 - grudzień 2011r (do czasu zakończenia wykonania zadania).

     

  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych t.j. na pełnienie funkcji inspektora nadzoru poszczególnych  branżach:

     

- sanitarnej,

 

- drogowej,

 

- elektrycznej.

 

  1. Termin składania ofert upływa w dniu 11.08.2011 r.

     

  2. Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny pokój Nr 12,

     

w zamkniętej kopercie,  z napisem na kopercie:

 

„ Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży …………, przy realizacji inwestycji pn;
„WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU

MOJE BOISKO – ORLIK 2012” boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Miastkowie Kościelnym.

 

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami jest :

Pani Wioletta Ulrich-Juś, tel. 25 684 16 32.

 

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012”.

 

 

 

 

CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych.

 

 

 

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)

 

podbudowa przepuszczalna 

 

nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa

 

Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

 

wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA – Sport lub Sports Labs Ltd.)

 

1. Typ włókna: monofil

 

2. Skład chemiczny włókna: polietylen

 

3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,

 

4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

 

obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

 

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

 

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 

 

wyposażenie

 

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki

 

- siatki do bramek  – 2 sztuki

 

 

 

2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:

 

19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
podbudowa:

 

nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

 

Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

 

 technologia układania nawierzchni:

 

Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

 

wyposażenie do piłki koszykowej

 

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy   – 2 sztuki

 

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki

 

- mechanizm regulacji wysokości   – 2 sztuki

 

- konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach   – 2 sztuki

 

wyposażenie do piłki siatkowej

 

- słupki do siatkówki, aluminiowe,

 

wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki

 

- siatka do siatkówki  – 1 sztuka

 

 

 

2.3. Ogrodzenie terenu.

 

2.4. Oświetlenie terenu .

 

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 6 masztach o wysokości min. 10m oraz na 4 masztach o wysokości min. 9m.

 

2.5. Chodniki

 

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.

 

 

 

2.6. Budynek zaplecza socjalnego.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane od wykonawcy:

 

  1. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

     

  2. Formularz ofertowy.

     

  3. Kopię uprawnień  do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży, na którą składana jest oferta wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

     

Obowiązki Inspektora nadzoru:

 

1.   Inspektor nadzoru zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy.

 

2.   Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do:

 

1) przybycia na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wizytowanie budowy oraz robót objętych nadzorem wraz z potwierdzeniem  wpisem do dziennika budowy,

 

2) udzielenia Zamawiającemu informacji o stanie zaawansowania robót oraz czuwanie nad terminowym  wykonywanie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym zadania,

 

3)   potwierdzania faktycznie wykonanych elementów robót, dokonanie odbioru robót zanikowych oraz uczestnictwo w odbiorach,

 

4)   Zakres obowiązków wynikających  z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane z późn. zm. ,

 

5)  sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,

 

6) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

 

7) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,

 

8) rozliczanie inwestycji w zakresie finansowymi rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności,

 

9) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie,

 

10)  informowanie Zamawiającemu o każdym odstępstwie od dokumentacji,

 

12) Systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez Wykonawcę Inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół,

 

13) Stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru,

 

14) Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót,

 

15) Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych

 

 Nadzór inwestorski rozpocznie się od dnia podpisania umowy a zakończy z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru zadania na którym pełniony jest nadzór.

 

 

 

 

Wójt Gminy Miastków Kościelny

Jerzy Jaroń

 

 

 

Urząd Gminy Miastków Kościelny

ul. Rynek 6
08-420 Miastków Kościelny

Jak dojechać?
Kontakt

tel. 25 751-12-86
fax 25 751-12-86
Email: gmina@miastkowkoscielny.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7.00-15.00
sobota-niedziela - urząd zamknięty

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenia w sprawie awarii kanalizacji, oświetlenia ulicznego, uszkodzeń dróg gminnych pod nr tel. 503 367 913 w godz. 7-15 (pon.-pt.)

Copyright © Gmina Miastków Kościelny | Wykonanie DK MEDIA

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.