Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z wpłynięciem zapytań od oferentów w postępowaniu prowadzonym w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759)
na: „Zaprojektowanie, dostawę i wykonanie placu zabaw w ramach Rządowego programu „Radosna szkoła” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Miastkowie Kościelnym”.
Zamawiający – Gmina Miastków Kościelny informuje o ich treści i udziela wyjaśnień:
Pyt. 1. Czy Zamawiający dopuszcza budowę nawierzchni bezpiecznej placu zabaw
z dwuwarstwowych płyt gumowych łączonych klejem poliuretanowym, o wymiarach 300mmx300mm układanych na podbudowie betonowej?
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nawierzchnia musi być nawierzchnią przepuszczalną, bezpieczną do stosowania na zewnątrz zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1177:2009.
Sposób zaprojektowania i wykonania podbudowy zależy od rodzaju nawierzchni zaproponowanej przez Oferenta oraz rodzaju podłoża znajdującego się w miejscu lokalizacji przyszłego placu zabaw.
Podbudowa powinna zostać zaprojektowana oraz wykonana w taki sposób aby uniemożliwić późniejsze odkształcanie nawierzchni.
Teren, na którym planowany jest do wykonania szkolny plac zabaw jest terenem, na którym na głębokość około 30cm-40cm zalegają grunty nasypowe a poniżej gliny.
W związku z powyższym podbudowa zaproponowana przez Wykonawcę zadania powinna być wykonana w takiej technologii aby możliwe było jej prawidłowe wykonanie a później bezawaryjne użytkowanie.
Materiały użyte do wykonania placu zabaw muszą posiadać niezbędne atesty
i certyfikaty i muszą być zgodne z programem „Radosna szkoła”.
Jednocześnie pragnę jeszcze raz podkreślić, że Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji inwestycji w sposób określony przez instytucję udzielającą dotacji
w ramach programu „Radosna szkoła”.