GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY
ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny
działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm. )
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Nazwa zadania:
„Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2 300 000 zł”.
Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 10 zł – koszt przygotowania ) nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
Sposoby przekazania:
- odbiór osobisty w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w pokoju nr 12 w godzinach od 700 do 1500.
- przesłanie drogą pocztową ( koszty przesyłania pokrywa Wykonawca ).
- pobranie ze strony internetowej www.miastkowkoscielny.pl zakładka „przetargi” ( nieodpłatne ).
Przedmiotem zamówienia jest:
„Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2 300 000 zł”.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie kredytu długoterminowego w 2011 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Miastków Kościelny w kwocie
1 000000 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
w kwocie 1300000 zł, zgodnie z Uchwałą Nr VI/26/2011 z dnia 11 marca 2011r. w sprawie zaciągnięcia bankowego długoterminowego kredytu w łącznej wysokości
2300000 zł.
- Okres kredytowania: 2011r. – 2018r.
- Data udzielenia kredytu – 4 maja 2011 r.
- Karencja w spłacie odsetek od daty udzielenia kredytu tj. od dnia 4.05.2011r. włącznie do dnia 28.02.2012r.
- Karencja w spłacie kredytu do 31.03.2015r.
- Spłata kredytu nastąpi w latach 2015 do 2018, w poniższych okresach:
o w roku 2015:
§ 31.03.2015r.: 100 000 zł
§ 31.05.2015r.: 100 000 zł
§ 30.06.2015r.: 100 000 zł
§ 31.07.2015r.: 100 000 zł
o w roku 2016:
§ 31.03.2016r.: 100 000 zł
§ 31.05.2016r.: 100 000 zł
§ 30.06.2016r.: 100 000 zł
§ 31.07.2016r.: 100 000 zł
o w roku 2017:
§ 31.01.2017r.:100 000 zł
§ 28.02.2017r.: 100 000 zł
§ 31.03.2017r.: 100 000 zł
§ 31.05.2017r.: 100 000 zł
§ 31.07.2017r.: 100 000 zł
§ 30.09.2017r.: 100 000 zł
§ 31.10.2017r.: 100 000 zł
o w roku 2018:
§ 31.01.2018r.: 100 000 zł
§ 28.02.2018r.: 100 000 zł
§ 31.03.2018r.: 100 000 zł
§ 31.05.2018r.: 100 000 zł
§ 31.07.2018r.: 100 000 zł
§ 30.09.2018r.: 100 000 zł
§ 31.10.2018r.: 100 000 zł
§ 30.11.2018r.: 100 000 zł
- Spłata odsetek następować będzie miesięcznie.
- Pierwsza wpłata odsetek nastąpi w dniu 28.02.2012 r.
- Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego kolejnego okresu.
- Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel „in blanco”.
Pożądany termin realizacji zamówienia: 04.05.2011r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku
nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty przetargowej – wypełniony i podpisany przez oferenta (załącznik nr 1);
- Oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot).
- Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
- Parafowane istotne postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 3),
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że:
- Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3,4,5 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
3. Inne dokumenty.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – cena 100%.
Termin składania ofert upływa dnia 27.04.2011r. godz. 9:45.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, pok. nr 13
w dniu 27.04.2011r. roku o godz. 10:00.
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie organiczna możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla oferentów, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru oferenta.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 78604-2011.
Osoby uprawnione do kontaktów:
Elżbieta Sitek – Skarbnik Gminy – w zakresie przedmiotu zamówienia.
tel. (0 25) 7511287
email – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wioletta Ulrich-Juś – insp. ds. zamówień publicznych – w zakresie procedury przetargowej.
tel. (0 25) 7511286 w. 32,
email - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków.
3. Istotne postanowienia przyszłej umowy.
16. Bieżące zobowiązania Gminy Miastków Kościelny na dzień 31.03.2011 roku.
Miastków Kościelny, dnia 14.04.2011r.
Sporządziła:
Wioletta Ulrich-Juś
inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych
funduszy strukturalnych
tel. (0 25) 7511286 w. 32 lub (025) 684-16-32
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zatwierdził:
Jerzy Jaroń
Wójt Gminy Miastków Kościelny
Wyjaśnienia do SIWZ:
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu
-
Uchwała Nr XXIV/92/93 Rady Gminy w Miastkowie Kościelnym z dnia 29 czerwca 1993 roku.
-
Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych za rok 2010
-
Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych za rok 2010
-
Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych za rok 2009
-
Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych za rok 2009