W grudniu odbyły się pierwsze szkolenia organizowane w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego” prowadzonego przez Gminę Miastków Kościelny.
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa, działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych.
Certyfikaty ukończenia szkolenia otrzymały 72 osoby, które uczestniczyły w szkoleniach pn. „Rodzic w Internecie”, Moje transakcje i finanse w sieci”, „Tworzę własną stronę internetową (blog), „Rolnik w sieci”.
Podczas zajęć uczestnicy zdobyli dodatkowe wiadomości na temat bezpieczeństwa i komunikacji w sieci, rozwinęli umiejętności związane z załatwianiem swoich spraw biznesowych, finansowych czy urzędowych za pośrednictwem Internetu. Nauczyli się m.in. zarządzać kontem bankowym, dokonywać płatności, realizować zakupy, płacić podatki czy korzystać z podstawowych usług e-administracji. Gratulujemy!
Przypominamy, że w dalszym ciągu trwa rekrutacja na pozostałe szkolenia:
- Rodzic w Internecie
- Mój biznes w sieci
- Działam w sieciach społecznościowych
- Rolnik w sieci
- Kultura w sieci
- Moje finanse i transakcje w sieci
- Tworzę własną stronę internetową (blog)
Informujemy jednocześnie, że w ramach projektu zakupiono 24 komputery przenośne, które po pomyślnym zakończeniu projektu zostaną przekazane placówkom oświatowym z terenu gminy.
Deklaracje uczestnictwa w szkoleniu można złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Miastków Kościelny pok. nr 9.
Więcej informacji na temat projektu można uzyskać pod numerem telefonu: 25 684 16 39.
Zapraszamy!