OGŁOSZENIE

29 lipiec 2019 11:17

OGŁOSZENIE

W związku z ogłoszeniem w dniu 23.07.2019r. przez Instytut Upraw i Nawożenia Gleby w Puławach niekorzystnego zjawiska atmosferycznego jakim jest susza istnieje możliwość składania wniosków o dokonanie oszacowania szkód w uprawach rolnych.

Informujemy, że na podstawie 7-raportu Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej będą szacowane straty w zbożach ozimych i jarych, kukurydza na ziarno i kiszonkę na łąkach rosnących na kategorii gleby I i II podatności gleb na suszę.

Wnioski dostępne są w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym,  jak również na stronie internetowej gminy.

Wnioski należy składać przed zbiorem uprawy od 29.07.2019 r. do 08.08.2019 r. w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym (pokój nr 7) w godzinach 7.00 - 15.00

W przypadku posiadania gruntów na terenie innych gmin należy złożyć oświadczenie o stratach we właściwym miejscowo Urzędzie Gminy.

Wypełniając wniosek należy zwrócić uwagę, aby suma powierzchni upraw w gospodarstwie była zgodna z powierzchnią zgłoszoną do dopłat bezpośrednich.

Do wniosku należy dołączyć kopię wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich na rok 2019 oraz kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) /księga stada/ paszporty.

 

 

Załączniki:
PlikOpisRozmiarUtworzono
Pobierz plik (NOWY-WNIOSEK-SUSZA-2019.docx)Wzór wniosku suszowego 2019 22 kB2019-07-29 11:18

Strona korzysta z tzw. ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.