Ułatwienia dostępu

 GMINA MIASTKÓW KOŚCIELNY

ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny

działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r.

 Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759  z późn. zm. )

 

ogłasza przetarg nieograniczony
o  wartości  szacunkowej  poniżej  kwoty  określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Nazwa zadania: 

Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości  1 700 000 zł”.

 

Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 10 zł – koszt przygotowania ) nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.

 

 

 

Sposoby przekazania:

 

-       odbiór osobisty w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w pokoju nr 12 w godzinach od 700 do 1500.

 

-       przesłanie drogą pocztową ( koszty przesyłania pokrywa Wykonawca ).

 

-       pobranie ze strony internetowej www.miastkowkoscielny.pl zakładka „przetargi” ( nieodpłatne ).

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

 

 

Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 700 000 zł”.

 

 

 

Przedmiotem postępowania jest udzielenie kredytu długoterminowego w 2011 roku na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Miastków Kościelny w kwocie
1 700 000 zł, zgodnie z Uchwałą Nr IX/34/2011 z dnia 20 maja 2011r. w sprawie zaciągnięcia bankowego długoterminowego kredytu w łącznej wysokości
1 700 000 zł.

 

- Okres kredytowania: 2011r. – 2020r.

 

- Data udzielenia kredytu –12.09.2011r.

 

- Karencja w spłacie odsetek od daty udzielenia kredytu tj. od dnia 12.09.2011 r. włącznie do dnia 31.01.2012r.

 

- Karencja w spłacie kredytu do 28.02.2019r. 

 

-        Spłata kredytu  nastąpi w latach 2019 do 2020, w poniższych okresach:

 

o   w roku 2019:

 

§  28.02.2019r.: 50 000 zł

 

§  31.03.2019r.: 100 000 zł

 

§  31.05.2019r.: 100 000 zł

 

§  30.06.2019r.: 100 000 zł

 

§  31.07.2019r.: 100 000 zł

 

§  30.09.2019r.: 100 000 zł

 

§  31.10.2019r.: 100 000 zł

 

§  30.11.2019r.: 100 000 zł

 

§  31.12.2019r.: 100 000 zł

 

o   w roku 2020:

 

§  28.02.2020r.: 50 000 zł

 

§  31.03.2020r.: 100 000 zł

 

§  31.05.2020r.: 100 000 zł

 

§  30.06.2020r.: 100 000 zł

 

§  31.07.2020r.: 100 000 zł

 

§  30.09.2020r.: 100 000 zł

 

§  31.10.2020r.: 100 000 zł

 

§  30.11.2020r.: 100 000 zł

 

§  31.12.2020r.: 100 000 zł

 

-        Spłata odsetek następować będzie miesięcznie.

 

-        Pierwsza wpłata  odsetek nastąpi w dniu 31.01.2012r.

 

-        Kredyt oprocentowany będzie według stopy procentowej stanowiącej sumę stopy bazowej i marży Banku, ustalanej na okresy 3-miesięczne przy zastosowaniu następujących zasad:

 

o   Stopą bazową jest stawka WIBOR 3M, obliczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres jej obowiązywania.

 

o   Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania.

 

o   Okresy 3-miesięczne, w których obowiązuje określona wysokość stopy procentowej, zgodne są z kwartałami kalendarzowymi, pierwszy okres obowiązywania ustalonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z dniem uruchomienia kredytu, a kończy z ostatnim dniem kwartału kalendarzowego, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu, ostatni okres obowiązywania ustalonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z pierwszym dniem kwartału kalendarzowego, w którym przypada ostateczny termin spłaty kredytu, a kończy z dniem poprzedzającym ostateczny termin spłaty kredytu.

 

-        Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel „in blanco”.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:  12.09.2011r.

 

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

 

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

 

wykonania zamówienia;

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

 

 

 

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku
nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.

 

 

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

 

 

 

  1. Formularz oferty przetargowej – wypełniony i podpisany przez oferenta (załącznik nr 1);

     

  2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2);

     

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o  art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot).

     

  4. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8  Prawa zamówień publicznych, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,

     

  5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

     

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

o   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

o   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

o   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

  1. Parafowane istotne postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 3),

     

  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

     

    Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że:

     

     

     

    1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

       

    2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

       

    3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

       

    4. Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

       

     

     

    Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

     

    1.      Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

     

    2.     Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3,4,5 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

     

    3.      Inne dokumenty.

     

     

     

    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie cena 100%.

     

     

     

    Termin składania ofert upływa dnia 23.08.2011 roku  godz. 9:45.

     

     

     

    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, pok. nr 13
    w dniu 23.08.2011 roku o godz. 10:00.

     

     

     

    Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

     

     

     

    Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

     

     

     

    Zamawiający nie organiczna możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla oferentów, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

     

     

     

    Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru oferenta.

     

     

     

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

     

     

     

    Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa  w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

     

     

     

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 238474-2011.

     

     

     

    Osoby uprawnione do kontaktów:

     

    Elżbieta Sitek – Skarbnik Gminy – w zakresie przedmiotu zamówienia.

     

    tel. (0 25) 7511287

     

    email – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

     

     

    Wioletta Ulrich-Juś – insp. ds. zamówień publicznych – w zakresie procedury przetargowej.

     

    tel. (0 25) 7511286 w. 32,

     

    email - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

     

     

     

    Załączniki:

     

     

     

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

     

                   1.    Formularz ofertowy.

     

    2.    Oświadczenie o spełnianiu warunków.

     

    3.    Istotne postanowienia przyszłej umowy.

     

    4.    Uchwała Nr IX/34/2011 z dnia 20.05.2011 roku  Rady Gminy Miastków Kościelny w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w banku krajowym.

     

    5.    Uchwała Nr III/5/2010 Rady Gminy Miastków Kościelny z dnia 30 grudnia 2010 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miastków Kościelny na lata 2011-2018.

     

    6.    Uchwała Nr V/25/2011 Rady Gminy Miastków Kościelny z dnia 28 lutego 2011 roku w sprawie dokonania zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miastków Kościelny na rok 2011.

     

    7.    Uchwała Nr VII/31/2011 Rady Gminy Miastków Kościelny z dnia 25 marca 2011 roku w sprawie dokonania zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miastków Kościelny na rok 2011.

     

    8.    Uchwała Nr IX/36/2011 Rady Gminy Miastków Kościelny z dnia 20 maja  2011 roku.

     

    9.    Uchwała Nr X / 44 /2011 Rady Gminy Miastków Kościelny z dnia 17.06.2011.

     

    10.  Uchwała Nr 337/S/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Siedlcach z dnia 14 lipca 2011 roku.

     

    11.  Uchwała Nr 25/S/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Siedlcach z dnia 20 stycznia 2011 roku.

     

    12.  Uchwała Nr 26/S/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Siedlcach z dnia 20 stycznia 2011 roku.

     

    13.  Rb-Z Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 roku.

     

    14.  Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie nalezności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 roku.

    15.    Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 roku.

     

    16.    Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych – wg. stanu na koniec IV kwartału 2010 roku.

     

    17.    Rb-Z Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń gwarancji wg stanu na koniec IV kwartału 2010 roku.

     

    18.    Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2010 roku.

     

    19.    Bieżące zobowiązania Gminy Miastków Kościelny na dzień 31 lipca 2011 roku.

 

 

   Dotacje

  Inwestycje

  GOPS

  Druki

  Odpady

  Wybory 2024

Urząd Gminy Miastków Kościelny

ul. Rynek 6
08-420 Miastków Kościelny

Jak dojechać?
Kontakt

tel. 25 751-12-86
fax 25 751-12-86
Email: gmina@miastkowkoscielny.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7.00-15.00
sobota-niedziela - urząd zamknięty

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenia w sprawie awarii kanalizacji, oświetlenia ulicznego, uszkodzeń dróg gminnych pod nr tel. 503 367 913 w godz. 7-15 (pon.-pt.)

Copyright © Gmina Miastków Kościelny | Wykonanie DK MEDIA

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.