Miastków Kościelny: Przebudowa dróg w miejscowościach Zwola Poduchowna, Kujawy, Zgórze gm. Miastków Kościelny
Numer ogłoszenia: 318750 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny , Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 025 7511286 w. 32, faks 025 7544007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w miejscowościach Zwola Poduchowna, Kujawy, Zgórze gm. Miastków Kościelny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek 1: Zwola Poduchowna: 1.Roboty przygotowawcze: -Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie: 1157,00m2, 2.Nawierzchnia: -Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1157,00m2, -Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym, KR-2 w ilości 75 kg/m2: 86,78 Mg -Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, warstwa ścieralna, gr. W-wy 3cm, KR-2: 1157m2 3.Pobocza: -Uzupełnienie poboczy gruntem kat. II - 15,2m3, Odcinek 2: Kujawy: 1.Roboty przygotowawcze: -Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym: 903,00 m, -Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie: 903,00m2 2.Podbudowa: -Wzmocnienie podbudowy klińcem, gr. warstwy 5cm:1138m2, -Wzmocnienie podbudowy klińcem, gr. Warstwy 10 cm: 1869m2 3.Nawierzchnia: -Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 3007,00m2, -Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg. PN-EN, warstwa wiążąca, gr. warstwy 3cm, KR-2 - 3007,00m2, -Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg. PN-EN, warstwa ścieralna, gr. warstwy 3cm, KR-2 - 3007,00m2. 4.Pobocza: -Wykonywanie poboczy z kruszywa łamanego, gr. warstwy 10cm - 903,00m2. Odcinek 3: Zgórze: 5.Roboty przygotowawcze: -Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 548,00m2. 6.Podbudowa: -Wzmocnienie podbudowy klińcem, gr. warstwy 5cm - 1096,00m2. 7.Nawierzchnia: -Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1096,00m2, -Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym, KR-2 w ilości 75kg/m2: 82,2Mg -Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg. PN-EN, warstwa wiążąca, gr. warstwy 3cm, KR-2 - 1096,00m2. 8.Pobocza: -Wykonywanie poboczy z kruszywa łamanego, gr. warstwy 10cm - 286,00m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do 10 października 2014 r. do godz. 09:30. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS. GARWOLIN ODDZIAŁ MIASTKÓW KOŚCIELNY 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - Przetarg nieograniczony - Przebudowa dróg w miejscowościach Zwola Poduchowna, Kujawy, Zgórze gm. Miastków Kościelny. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w kancelarii pok. 14, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W sprawie zwrotu wadium Zamawiający zastosuje art.46 Pzp. Jeżeli wystąpią okoliczności opisane w art. 46 ust. 4a. i 5. pkt. od 1) do 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wówczas wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz ofertowy - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2)Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w RT. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na innych podmiotach. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie 9 w tym: konsorcjum, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli dotyczy. 5) Parafowany wzór istotnych postanowień umowy- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7. 6) Wypełniony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmiany umowy polegające na: 1. Uzasadnionym przedłużeniu terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizacje robót, zaistnienia siły wyższej; przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -Zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizacje umowy. 2. Zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, m. in.: - Nieujęte (niezainwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych. - Związane z zatrzymaniem robót przez Urzędy Nadzoru Budowlanego. - Związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych, takich jak m. in. głazy, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony konserwatora zabytków. - Zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich. - Konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. - Zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. - Zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach w szczególności kierownika budowy. - Zmianie formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy Pzp. - Zmianie dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć. - Zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy Pzp), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowkoscielny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym ul. Rynek 6 08-420 Miastków Kościelny pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym ul. Rynek 6 08-420 Miastków Kościelny pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie